Monday, September 17, 2007

Overblik og overblik...

Nej, jeg har endnu ikke fået et overblik over situationen, faktisk er det hele kun blevet mere forvirrende.

Så vidt jeg kan forstå benytter forskellige ’yet-to-be-identified’ grupper sig af lejligheden til at chikanere nogle de ikke kan lide. Der brændes huse af og tæves løs på tilfældige personer (fremgår det af de sparsomme nyheder der når frem til medierne – omkring mit hus er der stille som graven). Konfliktlinjerne er også mere end mudrede med en blanding af: hinduer mod muslimer, bjergfolk mod teraifolk, maoister mod anti-maoister etc, etc.

For mit vedkommende er status at jeg sidder indespærret i Taulihawa mens Torsten sidder indespærret i Bhairahawa, en times kørsel herfra. Han er ved at være grundigt træt af at være der, så han flyver til Kathmandu idag.

Mit logi har jeg intet at udsætte på, men er ved at løbe tør for ’Sex and the City’, så hvis udgangsforbuddet fortsætter vil jeg prøve at finde en vej ud herfra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home